سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   زیارت شهدا به دلیل اسلامی بودن دوستان، به خاطر رضایت خداوند، به خاطر عدم اختلاط و اسلامی شدن دانشگاه ها، به دلیل اینکه شهدا خودشان دوست ندارند و به خاطر اینکه اسلام در خطر است/ لغو شد

اسلام را دوست دارم. مردم هم که مهم نیستند.

علاقه به مردم نداشته باشید که گناه است.

و در آخر یک توصیه به همه مسلمین و مسلمات: من اگر خوب، اگر بد، تو برو خود را باش............

لطفا اطلاع رسانی کنید


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

سجادی
ساعت19:46---4 تير 1390
ببین خانم...
من اصلا دوست ندارم با کسی کل بندازم یا مثلا بهش تیکه بندازم و مسخره کنم ولی شما مجبورم کردی.
اشکال نداره، من بخشیدم، شما هم ببخش.
دیگه ول کنید این حرفا رو(من دنبال دشمن تراشی نیستم)
تمومش کنید،شما رو به خیر و مارو به سلامت


سجادی
ساعت13:59---4 تير 1390
شما همینجوریش کم داری ، نیاز نیست من چیزی بنویسم که کم بیآری.
دیگه لطف کن یه سیرک پیدا کن که من اصلا حوصلتونو ندارم، دیگه هم
جوابتونو نمیدم.


...
ساعت0:31---4 تير 1390
sajjadi jon man vaghean kam ovordam.javabet kheyli dandan shekan bod.toro khoda dige intori javab nade ke ma ta in had kam biarim.
khoda shafat bede.BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


شرمندهء شهدا
ساعت19:17---3 تير 1390
بسم رب الحيدر
چند روزي نظر ندادم گفتم شايد ديگه نيازي نباشه ولي .......
خوب هيچ كس نه به استدلال ها جواب داد كسي هم سعي نكرد حداقل درباره اين مسئله يه كم فكر كنه و اگه هم نظري داده شد مثل..........فقط مسخره كردند و سعي كردند با خراب كردن شخصيت و تيكه انداختن به افراد، استدلالها و نظرات رو زير سوال ببرند.خوب اشكالي نداره .اونهايي كه اهل فهم بودند مطالب رو فهميدند و سعي نكردن دشمني كنند و يا لجاجت بورزند.اگه يه كم دقت كنيد ميبينيد كه سر قبور شهدا هيچ يك از آقايون حضور نداشتند ،اين عملشون بهترين استدلاله و بهترين حمايت از استدلال ها و نظرات آقاي سجادي .پس بهتره كه به جاي مسخره كردن افراد با استدلال جواب بديم.لطفا به حرفاتون خيلي توجه كنيد.بعضي ها تو نظرات غير مستقيم به اصول و مباني ديني اهانت ميكنند.با نص صريح آيهء قرآن مقابله ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه حرفي داريد رو كنيد.با اين حرفهايي هم كه به آقاي سجادي زديد ذره اي از اهميت حرف ها واستدلال هاي ايشون كم نشده.بهتره نيست كاري كه بر خلاف عقل هست ،انجام نديد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در آخر چون تو غروب جمعه دارم اين نظر رو ميذارم به احترام امام زمان (عج الله تعالي فرجه الشريف)دو تا شعر مينويسم:
آقاي من
گاهي خيال ميكنم از من بريده اي/بهتر ز من براي دلت برگزيده اي
از من عبور ميكني و دم نميزني/تنها دلم خوش است كه شايد نديده اي
يك روز ميرسد كه در آغوش گيرمت/هرگز بعيد نيست خدا را چه ديده اي
و.....................
نشسته غرق تماشاي شيعيان خودش/كسي نيامده جز او سر قرار خودش
چه انتظار عجيبي است اين كه شب تا صبح/كسي قنوت بگيرد به انتظار خودش
الهي بدم المظلوم عجل لوليك الفرج
و السلام علي من اتبع الهدي


سجادی
ساعت18:25---3 تير 1390
بیمزه !فکر کنم به ترک دیوارم میخندی!
بچه یه کم زرنگ، اگه وظیفشه پس چرا تایید میذاره.
بسه دیگه خیلی خندیدیم،دیگه کپنت تموم شد،بای


...
ساعت15:15---3 تير 1390
الان من این نظر رو فارسی نوشتم،فکر میکنی یه آدم دیگه ام؟؟؟!!!
بچه زرنگ آقای ایرانی وظیفشه که همه نظرا رو تایید کنه.


همکلاسی2
ساعت14:43---3 تير 1390
تا زمانی که ما نتونیم به همکلاسی هامون به عنوان قط یه همکلاسی نگاه کنیم ، به هیچ جا نمیرسیم نه پیشرفتی نه چیزی ، قشنگ کلامون پس معرکه است .حالا هی دلیل و استدلال بیارید...
کارها را سخت نگیرید سخت تر از اراده ی انسان چیزی نیست.
رو حرفم فکر کنید .
زمان حال و شرایط الان رو بچسبید البته مطابق با دستورات دین نه هی بشینید الان رو با دیروز و قدیمو و آینده مقایسه کنید
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
والسلام


سجادی
ساعت13:10---3 تير 1390
خانم...
من هرچی بی محلی میکنم ،شما از رو نمیری ماشاالله!
نیاز نیست منو آدم کنی، شما لطف کن انقدر تابلو بازی درنیار(حداقل تمام نظراتتو انگلیسی ننویس)
من خیلی اشتیاق داشتم بدونم شما کی هستی ،رفتم بهشت خدا بهم گفت.
بعدشم مگه تو جهنم قحطی آدمه که من برای امثال شما دست تکون بدم!!!!!!!!!
ضمنا کی شما رو ارشاد کرد(چرا خودتون رو همه جا آدم حساب میکنید!) ، شما که آدم نمیشید که من ارشاد کنم، من اینو برای اونایی نوشتم که دنبال حقیقتن نه دلقک بازی .
تموم کنید این مسخره بازیا رو(البته انتظاری نیست چون کسی که نمیتونه استدلال کنه راهی جز تمسخر نداره)

ما از مدیریت وب سایت انتظار داریم که این نظرات رو تایید نکنن-ممنون میشم آقای ایرانی.


k
ساعت0:53---3 تير 1390
hi
sajadi jan alan ma hame ershad shodim va fahmidim k shoma adan khobi hastid ,dige ham nemikhaim ba ham berim jaei hala shoma kotah miyayd ya bayad ademat konam.


سجادی
ساعت19:25---2 تير 1390
این خارج از ضرورت توی صحبت های آقای دهنوی بود(باید هممون از ایشون متشکر باشیم)، من فقط نقل کردم
شما هم موفق باشید


FTMH
ساعت15:27---2 تير 1390
بله...بنده متوجه منظورتون(خارج از ضرورت)شدم!
واسه همین عرض کردم:شاید خیلی ها مثل من به این نکات توجه نداشتند...
تشکرمم بابت اگاهی دادنتون درباره (خارج از ضرورت بودن مسئله)بود.
و اون (نیت) که گفتم,برای زمان قبل از (اگاهی از خارج ضرورت) بود.
موفق باشید


×××
ساعت15:14---2 تير 1390
از قدیم گفتن حرف حساب جواب نداره!!!!!!

يه مهربون
ساعت14:02---2 تير 1390
چرا بهش اهانت ميكنيدخوب يكي جوابشو بده،اون هم با ملايمت

asabani
ساعت10:27---2 تير 1390
sajjadi jan to pasho boro behesht,az onja vase ma dast tekon bede.ma mirim jahanam.be haj khanom madar ham salam bereson bego zodtar barat zan begire ke ye vaght cheshet khord be chadore khanoma,be gonah naiofti.vase ma ham doa kon ke khoda bebakhshemon.bye

سجادی
ساعت9:12---2 تير 1390
ببینید خانم FTMH مهم نیت نیست اینجا.
مهم اینه که قرآن بیشتر از ضرورت نهی کرده حالا با هر نیتی ، والسلام.
خواهش میکنم، اجرش برام اصلا مهم نیست


FTMH
ساعت3:17---2 تير 1390
اقای سجادی و خانوم یا اقای شرمنده ء شهدا/
شما درست میفرمایید!حرفاتون کاملا درست و منطقیه.فقط یه نکته...
الاعمال بالنیات!
دوستانمون قصد بدی نداشتن!!!
شاید خیلی ها مثل من به این نکات توجه نداشتند...
در هر صورت ممنون بابت وقت و اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتید.من یکی که استفاده کردم!
اجرتون با خدا


شرمنده شهدا
ساعت1:20---2 تير 1390
بسم رب الحيدر
با سلام
سر كار خانم و يا آقاي محترم"عصباني"
شما اگر تمام مطلب رو خونده باشيد من هيچ جايي اختيار داري نكردم.فقط اصول رو بيان كردم .در ضمن شما اگه لطف كنيد بهتره كه همون كه گفته شد با آيه و حديث استدلال كنيد نه اينكه.....
در ضمن تيكه انداختن اگه كار درستي بود مطمئن باشيد كه ائمه حتما اين كار رو ميكردن .همين طور كنار گذاشتن حيا.....اين چه جور تقاضاييه.......لطف كنيد به سوالاتي كه مطرح كردم جواب بديد.عصبانيت خودتون رو هم كنترل كنيد.تموم حرف هايي كه زده شد منطقي بودن كه هر كدوم يه جوابي دارن،عصبانيت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والسلام علي من اتبع الهدي


شرمنده شهدا
ساعت1:03---2 تير 1390
بسم رب الحيدر
با سلام
مطلبي رو كه تو ادامه نوشتم از يك كتاب به طور كامل نقل قول كردم.كتاب":آثار مثبت عمل"كه مجموعه سخنراني هاي شيخ حسين انصاريان هست و انتشارات دار العرفان اين كتاب رو چاپ كرده.اين مطلب از صفحهء49كتاب ميباشد.
فساد روابط آزاد مرد و زن در جوامع
وقتي مسيحيان بالاي سر گهواره مسيح(ع)آمدند به مريم(ع)گفتند:"ما كان ابوك امرا سوء "(سوره مريم آيهء28).همهءما پدر تو را ميشناسيم،مرد بد كاري نبود."و ما كانت أمك بغيا"(سوره مريم آيهء28)مادر تو هم پاكدامن بود،پس اين بچه را از كجا آوردي؟"فاشارت إليه"(سوره مريم آيه 29).خدا به مريم فرموده بود كه با نامحرم حرف نزن و با حرف زدن از خودت دفاع نكن.تو زن جواني هستي،صداي تو نازك است،حرف بزني"فيطمع الذي في قلبه مرض"(سوره احزاب آيهء32).اين صداي نازك الهي كه ويژه زن آفريده اند،آنهايي كه دل مريض دارند را به افكار پليد و وسوسه هاي شيطاني مي كشاند،چه دنيا اين مسئله را بپذيرد،يا نپذيرد.
دنيا مي داند كه روابط آزاد مرد و زن ،در خشكي و دريا،جهان را به فساد كشيده است."ظهر الفساد في البر و البحربما كسبت ايدي الناس"(سوره روم آيه 41).
اين بلاها را خود انسان به سر خود آورده است.
و السلام علي من اتبع الهدي


asabani
ساعت23:37---1 تير 1390
sajjadie sharmandeye shohada,jav nagiret dige.inja khonaton nist ke ekhtiardari mikonia.giram ke khanoma 100 ta ghalate ezafi sare kelas bokonan,be kasi che rabti dare????!!!bego aghayon haya ro bezaran kenar bebinam chi mikhan began???

سجادی
ساعت17:09---1 تير 1390
علیک سلام
من بعنوان یکی از اون چند نفر استدلالمو بیان میکنم .
شما برای این مسئله جلسه گذاشتید و من و دوستان دیگه شرکت کردیم و من خودم راه اصلی رو گفتم که عملی نشد(تمام نظرات باید تاییدی بشه )
من اصلا فکر نمیکنم نیاز باشه ما هر چند وقت یه بار به این بهونه یه جلسه بگیریم و این از ضرورت خارجه 100%(خودمونو الکی توجیه نکنیم).
من فکر نمیکنم شما به نظرات و تصمیمات ما احترام بذارید، شما چرا حرف از احترام میزنید درحالیکه کار مارو به بهونه تراشیهای مسخره ربط میدید و مارو تند رو میخونید .
مارو مسخره میکنید و دم از احترام میزنید(اگه احترام کلاس و ارزش دوستی هامون و ... نبود حتما جواب میدادم)
ولی واقعا جای خجالت داره ( من انتظار همچین رفتار بچگانه ای رو نداشتم)
خدا هممون رو ببخشه


شرمندهء شهدا
ساعت16:26---1 تير 1390
بسم رب الحيدر
با سلام
منظور حرف هاتون رو خيلي دقيق متوجه نشدم.آخه يه كم تناقض گويي داره.اول ميگيد "
متاسفم برای همه ی اونایی که بهانه تراشیهای مسخره کردن تا ثابت کنند همه کاره ی کلاس اونان"
بعد هر چي جملهء اهانت گونه داشتيد به اونايي كه نيومدن شهدا گفتيد.جالب تر اينكه بعد به آقاي سجادي ميگيد"آقای سجادی چرا هر حرفی رو به خودتون میگیرید؟؟؟؟؟؟؟"
خوب آخر منظورتون كيه؟؟؟؟؟؟مخاطبتون توي نظر اولتون كيه؟؟؟؟مگه مخاطبتون اوناييي نيستن كه شهدا نيومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نكتهء دومي كه به ذهن كوچيكم رسيد اينكه از كجا دربارهءخوبي افراد قضاوت ميكنيد در حالي كه از نيت، اهداف و اونچه توي قلبشون ميگذره كاملا بي اطلاع هستيد.
سركار خانم و يا احيانا برادر گرامي(...؟؟):
شما ميگيد كه دخترا(سركار خانم هاي كلاسمون)از حيا به دور نيستند؛من قصد بر چسب زني و يا تهمت ندارم و تو اين مورد كه تو خط بعدي ميگم مخاطبم عدهءقليلي ازسركار خانم هاي كلاسمون هستند؛خيلي اوقات حرفهايي (متلك ها و تيكه هايي) از طرف بعضي ها مطرح ميشده كه نه معناي خاصي داشته و نه خنده دار بوده ولي آقايون به علت حيا جوابشون رو ندادند و يا رفتارهايي تو خود كلاس صورت گرفته كه نه از نظر مذهبي حتي توي عرف هم پسنديده نيست.اصلا مصاديق رو نميخام مطرح كنم كه نه جايزه نه پسنديده.خوب حالا خودتون قضاوت كنيد وقتي تو خود دانشكده و يا حتي دانشگاه برخوردهايي اين چنيني صورت ميگيره چه تضميني وجود داره كه سر قبور شهدا كه يه جاي مقدسه اين چنين رفتارهايي صورت نگيره كه هم حرمت شهدا شكسته بشه و هم....مشكل قلب هاي مريض كه كم هم نيست.خدا حتي خطاب به زنان پيامبردربارهء اطرافيان و نه كافران بلكه همان مردان مسلماني كه پيرامون پيامبر بودند در قرآن ميفرمايد:"في قلوبهم مرض....."
حالا ما و شما چه جوري اين مرض در قلب رو تشخيص بديم؟؟؟؟؟؟ اين جمله رو هممون خيلي خيلي زياد شنيديم كه همهء شماها همه جاي خواهران بزرگترما هستيد و در عين اين روابط ،خيلي حرمت ها شكسته ميشه و خيلي از چها رچوب ها شكسته شده و خط قرمز ها زير پا گذاشته شدن.اصلا اين جمله كجاي دين اومده كه ما ميگيم"شماها جاي خواهران ما".
نكته سوم اينكه جناب آقاي سجادي كاملا به قرآن و احاديث اشاره كرده و بعد نوعي مبارزه طلبي كرده و ايشون گفتن كه اگر كسي آيه و يا حديثي در اين باره ميدونه كه صحت ارتباط و يا درستي جمعي رفتن(سركارخانم ها و آقايون) سر قبور شهدا رو بشه از اون استنباط كرد، برامون بنويسه ولي شما اصلا به آيه يا حديثي اشاره نكرده ودوباره تكرار مكررات ميكنيد.لطف كنيد با منابع ديني استنباط كنيد.
"اعوذ بالله من شر نفسي ومن شرالهمزات الشياطين"
من كه گفتم ضعيف النفس هستم؛ديگه چرا شما مرا ملامت ميكنيد......هواي نفس ديگه....ولي بعد اشاره كردم، خودم رو توي موقعيتي كه سبب گناه بشه قرار نميدم .حتي اگه اون موقعيت خيابون گردي براي تفريح باشه يا حتي پارك رفتن با دوستانم براي تفريح و.....كه موارد و مصاديق زيادي داره.
يه سوالي كه براي من مطرحه اينه كه اگه قبور شهداي گمنام توي دانشگاه ما نبود چي ميشد؟؟؟؟؟هدف ما واقعا تجديد ميثاق با شهداست يا شهدا رو بهانه اي كرديم براي ارتباط با همديگه..........مثلا وب چقدر مهمه كه سر مزار شهدا به گفتگو براي اون بپردازيم....يا واقعا اوضاع كلاس اون هم بعد از امتحانات چه گفتگوي لازم و ضرورت آوري داره....
من يكي اگر هر جاي ديگه هم به غير از مزار شهدا براي گفتگو مطرح ميشد نمييومدم چرا كه حرفي نبوده كه ما به خاطر اون با هم بدون ضرورت حرف بزنيم مابقي دوستان رو نميدونم........وجدان هر كس بهترين قاضيه، خودتون قضاوت كنيد.....
بهتر ميدونم كه به جاي اين كه از خودم دفاع كنم يا به اثبات كار خودم بپردازم چند نمونه از روايات رو كه همه بلد هستيم متذكر بشم.(فقط خواهشا برچسب نزنيد كه متحجرو يا متعصب هستم.)فقط اشاره اي كوتاه ميكنم كه:
اين روايت رو داريم كه حضرت زهرا سلام الله عليها با همون لحن زنانه با فقرايي كه به در خونه ي ايشون مي اومدن حرف نميزدند.حتي روايت تا جايي ميگه كه حضرت با افراد غريبه غير از ضرورت حرف نميزدند بلكه صداي خودشون رو تغيير ميدادند كه هيچ وقت همون هايي كه "في قلوبهم مرض "هستند،افكار پليدي به ذهنشون نرسه.خوب حالا خود شما قضاوت كنيد كه بين كار حضرت زهرا سلام الله عليها و كار سركار خانم ها توي دانشكده و دانشگاه چقدر تفاوت وجود داره.........باز هم منظورم همون عده كم هستند
روايت بعدي كه نقل ميكنه فقير نابينايي خدمت رسول خدا صلي الله عليه و آله وسلم رسيد در حالي كه حضرت زهرا سلام الله عليها در خدمت پدر بزرگوارشان بودند.ناگاه حضرت چادر خود را به سر كردند.پيامبر به ايشان فرمود ":دخترم چرا چنين كردي؟ اين فرد نابينا كه تو را نميبيند؟"حضرت در پاسخ فرمودند:"او مرا نميبيند ولي پدر جان من كه وي را ميبينم."
خوب اينكه ديگه قابل انكار نيست كه بعضي ها حتي تو محيط دانشگاه ما كه چادر الزاميه براي بعضي ها خودنمايي ميكنن اون هم به هر طريق ممكن.حالا آيا محيط قبور شهدا عصمت آفرينه كه هر كسي با وارد شدن به اونجا خودنمايي رو بذاره كنار؟؟؟؟؟؟؟من كه ميترسم .........
در زمان پيامبر اصلا زنان در خيلي از مكان ها حضور نداشته اند مثلا در تشييع جنازه كه ما همگي روضهء تشييع جنازه امام حسن مجتبي عليه السلام وعدم حضور زنان(حضرت زينب سلام الله عليها)رو بارها شنيديم.
حالا تفاوتها رو خودتون مشاهده كنيد.در آينده انشااله چند حديث از نهج البلاغه مي نويسم تا رفتارهامونو در مورد رفتارهامون (سر قبور شهدا رفتن و .....) تحليل كنم.
در آخر اين رو هم بگم كه تا آخر عمر هنوز من و امثال من شرمندهء شهداييم.
والسلام علي من اتبع الهدي




...؟!
ساعت19:03---31 خرداد 1390
سلام
آقای سجادی چرا هر حرفی رو به خودتون میگیرید؟؟؟؟؟؟؟بله در حد ضرورت باید صحبت بشه،اما فکر کنم صحبت و تصمیم گیری برای وبلاگمون هم یه چیز خیلی ضروری بود،برای همه به خصوص شخص شما،تا حاشیه ای برای شما و دیگران دیگه تو وب دیده نشه.
من به شخصه برای شما و تصمیمایی که شما یا هرکس میگیره احترام میذارم،نمونش نیومدن دفعه پیش شما سر مزار.
من نگفتم شما گناه دارید یا آدم بدی هستید،اصلا من به خودم یه همچین اجازه ای نمیدم که این حرفو بزنم.
اما دوست عزیز شرمنده ی شهدا:اتحاد ما توی نگهداشتن احترام همدیگس و اینکه قریب به اتفاق،هممون تقریبا از یه تیپ اعتقادات رو داریم،مگر تو جزئیات اونم خیلی کم.
بله شیطون همه جا سراغ آدم میاد،اما این ماییم که باید نفسمون رو درست تربیت کنیم.قرآن هم از شیطون گفته هم نفس اماره.ولی خداوند مهمترین چیز رو اخلاص قرار داده.یعنی شما با این ضعفتون تو خیابون که اصلا نباید راه برید،چون خیابون که وضعش خیلی خرابتره،نه؟
پیامبر با تربیت نفس موافق بودند یعنی حفظ کرامت انسانی تحت هر شرایطی،دور کردن همه چیز جزء چیزایی است که همه ی ائمه ردش کردن.
این رو هم در نظر بگیرید نه خانومهای ما از رعایت حیا و به خرج دادن نجابت دورن نه آقایون.همه ی ما به اون چیزایی که شما باور دارید،ایمان داریم.


آشنای دیروز
ساعت23:17---30 خرداد 1390
خیلی گناه داری ایرانی
بچه ها خیلی اذیتت میکنن
آدم مهم بودن و شدن خیلی سخته
توکلت به خدا. یاعلی


بختیاری
ساعت23:15---30 خرداد 1390
گوییا او
بازهم
عزم
دریا کرده است
ذکرگویان
می رود
اما
هنوز
کفش ها را اشتباه
پا
کرده است




سلام بچه ها
ساعت10:06---30 خرداد 1390
زیارت شهدا به دلیل اسلامی بودن دوستان، به خاطر رضایت خداوند، به خاطر عدم اختلاط و اسلامی شدن دانشگاه ها، به دلیل اینکه شهدا خودشان دوست ندارند و به خاطر اینکه اسلام در خطر است/ لغو شد


شرمندهء شهدا
ساعت10:05---30 خرداد 1390
سلام
یکی این وسط اتحاد رو برای ما تعریف کنه.......
چپ میریم میگید اتحاد...راست میریم میگید اتحاد..
آخه این اتحاد چیه که بعد از دو ترم من یکی هنوز معناش رو نفهمیدم؟؟؟؟؟؟
جندتا پیش فرض میگم یکی جوابم رو بده
اتحاد یعنی این که به دخترای کلاسمون سلام کنیم (که حضرت علی علیه السلام میفرماید:من به دختران جوان سلام نمیکنم شاید گناه و عاقبت آن بر ارزش سلام من غالب شود.معصومی که تو کار خیر همیشه پیش قدم میشه.)
اتحاد یعنی این که با هم بریم سر قبور شهدا......
اتحاد یعنی این که کلاسهای آخر ترم رو زودتر تعطیل کنیم.
آخه این اتحاد معناش جیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همون شیطونی که ما رو میتونه به طرف خودش بکشونه نمیتونه سر قبور شهدا آدم رو وسوسه کنه. این جوری که شیطون میگه برو جلو ارتباط برای خداست برای شهداست چه اشکالی داره در صورتی که نظر مرجع توی ارتباط با نامحرم رو همه میدونیم.این چه استدلالیه که آوردید.نفس آدمی در هیچ حالی از وسوسه های شیطون در امان نیست.چه تو نماز چه سر قبور پاک شهدا چه تو خلوت چه تو جمع.اگر خود شما یه کم سبک سنگین کنید میبینید که فاتحه خونی سر قبور شهداکه یه عمل خوب ولی مستحبه؛ در برابر عواقب اون چه وضعیتی داره.
من یکی یه آدم ضعیف النفس هستم که نمیتونم جلوی گناه کردنم رو بگیرم پس چرا خودم رو تو شرایطی که شاید سبب گناه بشه قرار بدم.بعضی از جمع کلاس که آدم های خوبی هستند و میتونن با نفسشون مبارزه کنن لطف کنن وقتی میرن سر قبور شهدا برای این بنده هم دعا کنند.
والسلام علی من اتبع هدی


چـــــــــــــــــــــــرا؟؟
ساعت1:19---30 خرداد 1390
چرا ما اينقدر دم از اتحاد ميزنيم اما در عمل به قدر سر سوزني هم متحد نيستيم؟؟!!
چرا هميشه همه چي بايد تو كلاس ما اينقدر حاشيه داشته باشه؟؟!!!!!
چرا يه عده فكر مي كنن فقط خودشون آدماي خوبي هستن و بقيه.....؟؟؟؟؟!!!
چرا اينقدر امتحان آمار سخت بود؟؟؟!!
چـــــــــــــــــــــــــــ ـــــرا؟؟؟؟!!!!!


سجادی
ساعت0:50---30 خرداد 1390
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت تمام دوستان عزیز
اولش بگم که مطلبم آماده بود اما به دلیل گسترش هاشیه ها و حروم شدن مطلب ، چند وقته دیگه مطلبمو میزنم ،نگید بد قول بود (شرایط نیست)
با اجازه دوستان من به تبعیت از سیره دهقان فداکار همه حرفا رو به خودم میگیرم البته جز اون خط که گفته ... ثابت کنن همه کاره کلاسن که اصلا به من ربطی نداره
مگه باید از اهل بیت باشیم که با دیگران تبادل نظر کنیم
ما فقط از بچه ها سوال کردیم که میرن یا نه، همین!
(در آیاتی اومده که وقتی موسی با دختران شعیب به راه میفته ، دختران جلو میرن که موسی بهشون میگه شما عقب برید و منو در راه راهنمایی کنید )
دلیل از قرآنه که به آقای صفر پور گفتم: حتی حد حرف زدن نامحرمان رو در حد ضرورت میدونه.
اگر این کار حروم نباشه طبق آیه قرآن شایسته نیست چون بیشتر از ضرورته.
رفتار من یکی باید طبق قرآن باشه شما رو نمیدونم ، هر جور راحتید.
اگه لازم باشه با خانم ها کار کنم ، میره تو بحث ضرورت اما یه نکته ای اینجا وجود داره که وقتی من برم سر کار انشاالله زن دارم و کار کردن با خانم ها زیاد برام مهم نیست.
انشاالله گناه نمیکنید منم دعاتون میکنم.
من سعی میکنم تند نرم و خودمو با قرآن و احادیث تنظیم کنم، من براتون از قرآن دلیل اوردم ، شما هم آیه یا حدیث برام بیآرید
خوشحال میشم اگه منو قانع کنید که اشتباه کردم.
در کل ما به کسی خدای نکرده توهین نکردیم !
من شما رو از خودم بهتر میدونم، خدا میدونه ! خدا نکنه ما به کسی برچسب بزنیم!
بعدشم من تا حالا از کسی فرار نکردم و سعی کردم معقولانه برخورد کنم(اگه کار ضروری داشتم گفتم و اگه کسی کاری داشته گوش دادم و جوابشو دادم )
ولی در کل ما اختیار داریم و کسی نمیتونه توهین کنه، من از این بازیا خوشم نمیآد، خب نمیآم ، حالا ما با گرز بالای سر دوستان واینستادیم که نرن ، ما زبون داریم و استدلال میکنیم، شما هم لطفا بجای برچسب زنی و تمسخر استدلال کنید.
من فقط استدلال از قرآن و احادیث رو قبول میکنم

بهتره این بحث های حاشیه ای رو کنار بذاریم تا وحدت کلاس حفظ بشه.
دوستی هامون بیشتر از اختلاف سلیقه ارزش داره
این همه دم از وحدتتون اینجا به درد میخوره ( وقتی توی کلاس اختلاف پیش میآد) نه وقتی دو نفر میآن که یه کم مارو دست بندازن و به ریشمون بخندن
اختلاف نداشتن توی کلاس مهمترین اصله
میتونید اتحاد رو بهم بزنید و آثارشو ببینید
خواهشا به تصمیم هر کس احترام بذارید تا اتحاد حفظ بشه
خدایا تو شاهد باش که ما جز حقیقت در جستجوی چیزی نیستیم چه در شاهد چه سر قبر شاهد و تنها با دلیل و عقل حرکت میکنیم نه احساس ، اگر افراط کردیم یا تفریط بارها در نماز گفته ایم و بار دیگر هم می گوییم اهدنا الصراط المستقیم
خدایا نیست جز ریسمان تو دستاویزی به خون شهدا قسم و دست ما کوتاه است و همتمتان بلند و بلندای قله ی رحمت تو بلند تر ، دستمان بگیر و بر گناهان ما مگیر که ما نه بهشت میخواهیم و نه جهنم ، این ها همه به جهنم ، راه ما تنها جستجوی توست ای حقیقت ابدی
خدایا اشتباه نکنم مگر بیاموزم و بیامرزی که ما از همه خطاکارتریم و تو از همه بیناتر
من گناه و اشتباه و ... هر چی بگید دارم اما سعی میکنم نداشته باشم حالا
خوشحال میشم اگه اثبات کنید با قرآن و حدیث که من اشتباه کردم
برای من دلیل بیآرید،همین
اتحاد یادتون نره(اختلاف سلیقه بهمش نزنه)
والسلام


...؟!
ساعت21:19---29 خرداد 1390
متاسفم برای همه ی اونایی که بهانه تراشیهای مسخره کردن تا ثابت کنند همه کاره ی کلاس اونان.به خاطر عقیده هایی که نمیدونم از کجا میان کار قشنگی که یه تیم خوب میتونست انجام بده لغو شد.نمیدونم شما خودتون رو جزء اهل بیت میدونید که بقیه رو با یه چوب میرونید و رای همه رو میزنید؟!

شما هیچ وقت تو زندگی موفق نخواهید شد،چون بالاخره همه جا خانوما حضور دارن و در همه حال شما از اونا فراری...!

میخواین توهین کنید لااقل به دوستانتون که نیتشون رو میدونید توهین نکنید و فکر نکنید همه کافرن جز شما...!

بچه های کلاس ما اونقدر چشم پاک و مقید هستن که حداقل حرمت شهدا رو نگهدارن و به اسم شهدا گناهی که دم ازش میزنید رو مرتکب نشن.

سعی کنید اینقدر تو دین تند نرید،من این راهو رفتم و دارم براتون میگم.آخر سر شیطون به بهانه ی دین شما رو سمت خودش میکشونه،اون وقت همه چیز نقاب دین رو به خودش گرفته و تشخیص دین و غیردین خیلی سختتر از قبل میشه،خیلی...!
پاسخ مدیریت وب: منم کاملا موافقم.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساعت18:07---29 خرداد 1390
واقعا ببخشید، راست میگید خودمم بعد نوشتنم فهمیدم که مثال من ربطی نداشت اما مثال شما هم ربطی نداشت چون میانگین سنی خدانواده روی چنده و چند درصد دخترن!
نیاز به اثبات نداره ، چون هر کسی با وجدانش درک میکنه
اگه شما به یه جمع که 75 درصد دختر هستن بگید دوستشون داری همه به شما با دید بد نگاه میکنن ، اونم دختر هم سن ، اونم تو اوج جوونی
بهتره به جای دلیل تراشی ، یه کم به خودمون برگردیم


من
ساعت21:45---28 خرداد 1390
آقای ایرانی راست میگه.همه رو دوست داره ولی یک نفر رو بیشتر!!!!!پاسخ: لطفا بس کنید... خواهش میکنم. این حرفا گناهه/ از من گفتن بود

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساعت18:56---28 خرداد 1390
یعنی من میتونم برم توی خیابون به خانما بگم دوستتون دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قلب با زبون فرق داره!

تو قلبت دوست داشته باش !

اما اگه داداشم به دختر همسایمون بگه دوستت دارم مطمئنم همسایمون با قمه دو نصفش میکنه

اگه کسی به خواهرات بگه دوسشون داره غیرتی نمیشی!

آقای ایرانی من درباره شما جور دیگه ای فکر میکردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!

لطفا سانسور نشه
پاسخ: چرا جو میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه واقعا بعضیا انقد کوته بینن که اینطور فکر کنند........ به خدا این حرفتون گریه داره. که دوست داشتن به چشم خواهری رو به چه چیزایی ربط میدین. اگه یکی از خانوما مثلا استاد باقری رو دوست داشته باشه. ای واااااااااااااااااااااااااااااای از افکار شما (البته از کوزه همان برون تراود که در اوست) لطفا این حرفا رو نزنید!!! به خدا ظن بردن به مردم گناه نابخشودنییه. به چشم خواهری/ به چشم برادری. کمی حیا داشتن هم بد نیست. من به دختر همسایه گفتم دوست دارم؟؟؟؟ من به یه شخص خاص گفتم دوست دارم؟؟؟ کل کلاس مدنظرم بود. من تمام کلاس پژوهشگری 89 رو دوس دارم. مواظب حرف زدنتون باشید......................... اگه شما به همسایتون بگین که خانوادشون رو دوس دارید، (و البته خواهرش هم جزو اون خانوادست) بازهم با قمه نصفتون میکنه؟؟؟؟؟ الله اکبر از دست این افکار بچه گانه. به خدا حرفم نمیاد. دیگه نمیدونم چی بگم....... فقط اینو بگم که: . . . . . . . نه هرکه سر بتراشد قلندری داند


یک همکلاسی
ساعت14:27---28 خرداد 1390
یعنی چی همتون رو دوی دارم......

خواهش میکنم این قسمت رو پاک کنید.افکار مغشوش میشه.
پاسخ: مثلا حضرت محمد، که پیامبر مسلمونا بود زمانی که می گفت همه شما رو دوس دارم یعنی فکرا رو مغشوش می کرد؟؟؟ من دوباره تکرار می کنم که همه همکلاسی هام رو دوس دارم. به علاوه تک تک هموطنام رو هم دوس دارم (علاقه شدید قلبی بهشون دارم) شما یه خورده بهتر به قضیه نگاه کنید که فکرتون مغشوش نشه چونکه هیچکس فکرش مغشوش نشده


محمد ایرانی (مدیریت وب)
ساعت21:55---26 خرداد 1390
مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم درباره امکان لغو امتحانات دانشگاه‌ها در روزهای 26تا 28 خرداد ماه مقارن با برگزاری مراسم اعتکاف گفت: امتحانات دانشگاه‌ها در زمانی که قبلاً اعلام شده برگزار می‌شود.
سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره امکان لغو امتحانات 26 تا 28 خرداد ماه دانشگاه‌ها به دلیل انطباق این روزها با مراسم معنوی اعتکاف گفت: تقویم آموزشی دانشگاه‌ها در ابتدای سال تحصیلی بسته می‌شود و به هیچ عنوان امکان تغییر آن بخصوص الآن که موقع امتحانات است وجود ندارد.

مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم افزود: به نظر می‌رسد وقتی دانشگاه‌ها می‌خواستند تقویم آموزشی را تدوین کنند اکثرشان متوجه این بوده‌اند که در روزهای مقارن با مراسم اعتکاف حتی‌المقدور برنامه‌ای برای برگزاری امتحان نداشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه "در صورتی که دانشگاهی هنگام تدوین تقویم آموزشی سال تحصیلی جاری به تقارن ایام اعتکاف با فصل امتحانات توجه نداشته است، اکنون امکان جابجایی زمان امتحانات را دارد؟" گفت: طبیعتاً قابل برنامه‌ریزی است اما در زمان شروع ترم، برنامه آغاز و پایان ترم بسته می‌شود. لذا همان موقع به راحتی می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که کمترین تداخل ممکن صورت گیرد.

مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: چون برنامه‌ریزی برای تعیین زمان امتحانات از ابتدای شروع ترم انجام شده و دانشجویان خود را برای امتحان دادن در تاریخ‌هایی که از قبل اعلام شده است آماده کرده‌اند لذا تغییر تاریخ امتحانات بر روی این برنامه‌ریزی اثر می‌گذارد و دانشجویان متضرر می‌شوند.

قدیمی درباره تصمیم دانشگاه جامع علمی کاربردی برای لغو امتحانات در ایام اعتکاف گفت: دلایل دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه را بررسی می‌کنیم.



پیران
ساعت15:40---26 خرداد 1390
دست مرا گرفتید تا یادتان بمانم
از روی خاک بردید تا اوج آسمانم
گویند:"امام هر عصر بابای مهربان است"
روز پدر مبارک ، بابای مهربانم!

روز مرد رو به همه ی آقایون تبریک میگم.عید همه هم مبارک.


همه شما منهای من
ساعت12:17---26 خرداد 1390
دوستت ندارم.
پاسخ: البته من به علاوه همه دوستانی که ابراز لطف کردن، شما رو هم دوس دارم. به قول معروف: با دوستان مروت، با دشمنان مدارا....


همه ما
ساعت12:15---26 خرداد 1390
ما هم تورو دوست داریم

صفرپور
ساعت11:02---26 خرداد 1390
با سلام
منم سالروز ولادت مولای همه ی شیعیان رو به دوستان تبریک میگم و همچنین روز مرد رو هم به پسرهای کلاس.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:کلاس , بچه ها , امتحان , وبسایت , پژوهشگری, ] [ 21:13 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو